Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

STREETWISE APRESENTA TATIANA PEREIRA COMO HEAD DE CRIAÇÃO

tati

Profissional tem histórico de sucesso em agências digitais como Digitas, Razorfish, LOV, Isobar e grupo Dentsu

Streetwise anuncia a chegada de Tatiana Pereira como nova head de criação. A profissional une-se à equipe de criativos da agência com o desafio de criar novas soluções para o DOOH e continuar elevando a excelência criativa da Streetwise. 

Com 20 anos de experiência no mercado, Tatiana tem passagens de sucesso por grandes players digitais, como Digitas, Razorfish, LOV, Isobar e grupo Dentsu, onde criou para marcas como Sazón, SulAmérica, Ferrero, Bimbo, entre outras. 

“A Tatiana é uma profissional experiente e com visão estratégica do mercado digital. Sua expertise irá elevar o pensamento criativo da agência e ajudará o nosso time a explorar com mais assertividade e resultados os potenciais do DOOH, formato cada vez mais relevante nos planejamentos de mídia dos anunciantes”, afirma Daniel Simões, CEO da Streetwise.

Sobre a Streetwise

A Streetwise é uma agência full service especializada no atendimento completo de anunciantes exclusivamente para mídia out-of-home. A agência reúne um grupo de sócios com notória expertise no OOH, além de ser associada ao grupo britânico Talon.

Compartilhe o artigo com seus amigos!

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *