Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Carla Beltrão é nova diretora-executiva de Experiência do Cliente da Vivo

04

Carla Beltrão assume o cargo de diretora-executiva de Experiência do Cliente da Vivo. A executiva está na empresa há 15 anos e, na atual função, passa a responder pela qualidade em todas as jornadas que o consumidor tem com a marca, além de liderar a gestão dos canais no ambiente digital e no call center. Carla comanda um time responsável por planejar, acompanhar e propor soluções para incrementar a experiência do cliente da Vivo, integrando os segmentos B2B e B2C.

Formada em publicidade, pós-graduada em Administração de Empresas pela FAAP e com MBA em Marketing de Serviços pela FIA-USP, a executiva possui sólida experiência em gestão e desenvolvimento de produtos, marketing e inovação. Já atuou nos setores bancário, de seguros, aplicativos e canais digitais, em empresas como Credicard e Itaú. Entre as funções que desempenhou na Vivo, liderou o Terra Brasil por três anos e foi diretora de Experiência Digital da operadora.

Compartilhe o artigo com seus amigos!

Deixe um comentário

O seu endereço de e-mail não será publicado. Campos obrigatórios são marcados com *